ویژگی‌های وردپرس چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

نصب سهل و شل
یکی‌از شاخص‌ترین خصوصیت‌های وردپرس نصب راحت آن میباشد.  طراحی سایت در مشهد به سیرتکامل‌ای که در پهنا یک‌سری دقیقه یک شخص خیر چندان فن‌ای، کارکشته به نصب و تولید صفحه ها تازه خواهد بود. آسانی و فارغ از دردسر بودن فعال‌ساز‌ی این سیستم مدیر محتوا، سبب ساز شده‌است که بین طراحان تارنما از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

قابلیت و امکان ساخت قسمت‌های متعدد
بعد از پباده سازی پوسته وردپرس، میتوانید با استعمال از پلاگین‌ها، هر بخشی که در تارنما خویش با دقت به کاربری آن نیاز داشتید را به وجود آورید. از جمله وبسایت متبوع شما یک وبسایت فروشگاهی میباشد و برای وبسایت فروشگاهی نصیب‌هایی نظیر درگاه پرداخت، سبد خرید و… نیاز میباشد تا تعریف‌و‌تمجید خواهد شد و این قابلیت به راحتی با به کار گیری از پلاگین‌ها انجام پذیر میباشد.

مدیر سهل


بعد از پباده سازی و فردی‌سازی وب سایت وردپرسی خویش، مبادرت به تکثیر محتوا خواهید کرد. درصورتی که با بقیه سیستم‌های رئیس محتوا عمل کرده باشید، متوجه خواهید شد که رئیس تارنما با به کار گیری از وردپرس بسیار بی آلایش‌خیس میباشد. وردپرس فضای مدیریتی قابل فهم و شعور و بی آلایش‌ای داراست و هر شخص مبتدی و تازه کار قادر است از آن استعمال نماید.

 

امنیت
بعداز فعال سازی تارنما متبوع یک کدام از اصلی‌ترین مسائلی که بایستی به آن اعتنا کنیم، قضیه امنیت در قبال هک شدن میباشد. وردپرس با بروز رسانی‌های دائمی خویش، امنیت وب سایت‌ها را تامین می‌نماید. البته نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا کرد این میباشد که تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت در فضای اینترنت، تا حدی قابلیت ناپذیر میباشد و ممکن میباشد در شکل به کارگیری از پایانی نسخه وردپرس گشوده هم گزینه هجوم هکرها قرار بگیرید و عامل آن احتمالا استعمال از هاست یا این که پلاگین‎های نامعتبر میباشد. به این ترتیب فراموش نکنید که در ساخت وب سایت‌تارنما امنیت را از کلیه حیث تامین فرمایید.

 

 

پشتیبانی مناسب
یکی موردها مهمی که در هنگام گزینش سیستم مدیر بایستی به آن دقت نمائید، سطح پشتیبانی آن و داده ها قابل دسترس، در سرزمین شماست. خوشبختانه به کار گیری از وردپرس در مملکت ما برای ساخت سایت بسیار مرسوم میباشد و نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هست، به همین استدلال مطالب و یادگرفتن‌های مایحتاج، فولدر‌های ما یحتاج و آپ تو دیت‌ها، به راحتی در دسترس قرار می‎گیرند. همینطور در شکل بروز اختلال میتوانید به نشانی‌های  wp-persian.com و wordpress.org رجوع‌نمایید و در نصیب انجمن‌های پشتیبانی، اشتباهات و سوال های خویش را مطرح نمایید.

بدون‌پول بودن
استعمال از وردپرس تحت عنوان سیستم رئیس محتوا از خیلی جوانب بسیار مقرون به صرفه خیس از دیگر سیستم‌ها میباشد. در بالا قابل ذکر میباشد که قابلیت ساخت سایت در وردپرس به طور تماما بدون‌پول وجود دارااست و نیز بخش اعظمی از پلاگین‌های آن نیز مجانی میباشند. آن دسته از پلاگین‌هایی که بایستی خریداری شوند و یا این که به شرایط پریمیوم ارتقاء داده شوند نیز، بها قابل قبولی دارا هستند و شما می توانید با کمترین هزینه، سایتی ماهر پباده سازی نمائید. در شرایطی که شما در بازار ساخت سایت‌وب سایت شاغل میباشید، تعیین وردپرس برای آن دسته از مشتریانی که سایتی با قیمت خوب می خواهند، شایسته ترین تعیین میباشد.

 

مطلقا بخوانید: مزیت های ساخت سایت با وردپرس

با وردپرس چه وبسایت‌هایی را می‌قدرت ساخت؟
یکی‌از مزیت‌های وردپرس پباده سازی گونه های وبسایت‌ با هر مقصود و امکاناتی میباشد مثلا: بلاگ، اینترنت‌وبسایت فردی، اینترنت‌وبسایت تجاری، دکان آنلاین، اینترنت‌تارنما آموزشی، اینترنت‌وب سایت کاری و… .

قطعا بخوانید: با وردپرس چه سایتی میتوان پباده سازی کرد؟





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: